1. Sprzątanie klatek schodowych obejmujące*:
- zamiatanie schodów, podestów oraz podłóg korytarzy i wiatrołapów – 2 razy w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada; – 3 razy w tygodniu w okresie od 1 grudnia do 31 marca,
- mycie schodów, podestów oraz podłóg i korytarzy i wiatrołapów – 2 razy w miesiącu (średnio co 2 tygodnie),
- mycie lamperii, poręczy schodów, drzwi wejściowych do klatki, grzejników, parapetów wewnętrznych, skrzynek na listy – 1 raz w miesiącu,
- mycie: okien (ram i szyb) – 2 razy w roku (w porze wiosennej i jesiennej),
- mycie: balustrad schodów, krat do zejścia do piwnic i innych niewymienionych wyżej powierzchni zmywalnych (bez drzwi do mieszkań) – 2 razy w roku,
- trzepanie lub odkurzanie wycieraczek przy wejściach do klatek – w terminie zamiatania schodów,
- omiatanie pajęczyn – na bieżąco.
2. Sprzątanie korytarzy piwnicznych obejmujące*:
- zebranie zanieczyszczeń w korytarzu piwnicznym z odniesieniem do altany – 1 raz w tygodniu,
- zamiatanie korytarza – 1 raz w miesiącu.
3. Zamiatanie kabiny windy i czyszczenie podłogi (np. z gum do żucia) – w terminie zamiatania schodów* – dot. budynków z windami.
4. Mycie kabiny windy – podłogi, drzwi z dwóch stron, ściany kabiny od wewnątrz – 1 raz w miesiącu w terminie mycia schodów* – dot. budynków z windami.
5. Wykładanie trutek na gryzonie – wg potrzeb.
6. Doręczenie mieszkańcom książeczek opłat czynszowych (poprzez wrzucenie do skrzynek pocztowych) – 1 raz w roku.
7. Rozwieszanie ogłoszeń/informacji/plakatów na tablicach ogłoszeń – wg potrzeb Zleceniodawcy.
8. Usuwanie z klatek schodowych ogłoszeń umieszczonych bez zgody Zleceniodawcy – w terminach zamiatania klatek.
9. Zmywanie napisów i innych zabrudzeń mających charakter wandalizmu z powierzchni zmywalnych klatek schodowych i wind (jeżeli zmywanie nie narusza powierzchni zmywalnej) – w terminach mycia tych powierzchni.
10. Niezwłoczne informowanie Zleceniodawcy o zauważonych zniszczeniach, uszkodzeniach i awariach w budynkach (tj. np.: wybitych szybach, uszkodzonych zamkach, uszkodzeniach instalacji, uszkodzeniach wyposażenia placów zabaw, spalonych żarówkach, nieprawidłowości w funkcjonowaniu wind, samozamykaczy drzwi, itp.).
11. Informowanie Zleceniodawcy o fakcie ustawiania/gromadzenia przez mieszkańców gabarytów w korytarzach piwnicznych i na klatkach schodowych i ich odniesienie do altan po uzyskaniu takiej dyspozycji od administratora nieruchomości.
12. Informowanie Zleceniodawcy o osobach bezdomnych zajmujących miejsce w częściach wspólnych budynków.
* Uwaga! Czynności określone w pkt 1-4 należy wykonać miejscowo, niezwłocznie w razie wystąpienia rażącej potrzeby.