Nowy system zgłaszania awarii i usterek
Świętokrzyska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje, że od dnia 01 października 2018 roku zgłoszenia alarmowe dotyczące usterek i awarii w godzinach od 15.00 do 7.00, oraz w dni wolne od pracy będą automatycznie przełączane do Firm obsługujących Spółdzielnię. Procedura ta usprawni i przyspieszy rozwiązanie Państwa problemu. W tym celu został przygotowany nowy system połączeń tonowych.
Dzwoniąc do Spółdzielni w wyżej wymienionych godzinach na dotychczasowe numery telefonów, czyli: 41 331 10 01, 41 331 10 02 oraz 41 331 42 69 i wybierając tonowo:
2 – ZGŁOSIMY PRZECIEKI Z INSTALACJI, BRAK WODY, BRAK CIEPŁA.
3 – ZGŁOSIMY BRAK NAPIĘCIA W GNIAZDKACH, BRAK PRĄDU W MIESZKANIU, NA KLATCE SCHODOWEJ I W PIWNICY.
4 – ZGŁOSIMY PROBLEMY Z GAZEM.
Zgłoszenia przyjmowane są w dni wolne od pracy do godziny 20.00. Po godzinie 20.00 należy dzwonić na pogotowie gazowe pod darmowy numer całodobowy 992.
5 – ZGŁOSIMY AWARIĘ ANTENY ZBIORCZEJ.
Zgłoszenia przyjmowane są w soboty w godzinach 8.00 - 13.00.
Dzwoniąc do Spółdzielni usłyszą Państwo stosowny komunikat, który ułatwi kontakt z właściwym usługodawcą.
W dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 zgłoszenia nadal przyjmowane będą w dotychczasowym trybie.